LABORATORIUM INNOWACJI – KONFERENCJA MEDIA DESK POLSKA

Od 23 do 24 kwietnia potrwa w Warszawie organizowana przez MEDIA Desk Polska konferencja „Laboratorium Innowacji. W jaki sposób rozwijać, finansować, produkować i dystrybuować projekty transmedialne?”

O wadze projektów transmedialnych najlepiej świadczą słowa dyrektor MEDIA Desk Polska, Joanny Wendorff-Østergaard: „Termin „cross-media” czy „transmedia” pojawia się dzisiaj niemal we wszystkich programach szkoleniowych Programu MEDIA. Oba te terminy znajdziemy w materiałach promocyjnych warsztatów rozwoju scenariusza, rozwoju projektu czy rozwoju firmy; we wszystkich programach szkoleniowych dotyczących animacji, filmu dokumentalnego i  oczywiście we wszystkich szkoleniach na temat nowych mediów i nowych technologii. Olbrzymia liczba polskich projektów, z którymi się stykamy, ma, według ich producentów czy autorów, potencjał transmedialny. Sam termin stał się słowem-kluczem posiadającym w  założeniu potencjał otwarcia wielu nowych możliwości: innego opowiadania historii i jej odczytywania, nowych możliwości finansowych, produkcyjnych, dystrybucyjnych.”

Konferencja „Laboratorium Innowacji” odbędzie się w Hotelu Grand Mercure w Warszawie w dniach 23 – 24 kwietnia. W jej programie znalazły się wykłady, warsztaty i panele dyskusyjne, a wśród zaproszonych gości są, między innymi: Cristophe Cluzel – dyrektor do spraw rozwoju cyfrowego France Television Distribution, Peter de Maegd – niezależny producent filmowy działający w obszarze konwergencji mediów i Alison Norrington – pisarka, producentka i instruktorka z dziedziny narracji transmedialnej.

Chętni powinni zarejestrować się, wysyłając mail na adres biuro@mediadeskpoland.eu.

Pełen program konferencji znaleźć można na stronie MEDIA Desk Polska.

[źródło: www.mediadeskpoland.eu]