GLOBAL PITCH GUIDE

Już niedługo w sprzedaży pojawi się druga edycja katalogu Global Pitch Guide, którego wydawcą jest międzynarodowy magazyn „realscreen”, poświęcony branży telewizyjnej i filmowej ze szczególnym ukierunkowaniem na film dokumentalny.


Global Pitch Guide to szczegółowy przewodnik przedstawiający sylwetki agentów i przedstawicieli stacji telewizyjnych zainteresowanych kupnem i dystrybucją filmów dokumentalnych. Global Pitch Guide zawiera informacje o profilu danej stacji telewizyjnej, jej celach, a także kontakt do osób zajmujących się kupnem projektu dokumentu i emisją w telewizji. Co więcej, obok sylwetki każdej przedstawionej w katalogu osoby znajdują się cenne wskazówki dla producentów, jak przygotować się do prezentacji swojego projektu podczas sesji pitchingowych, co należy zrobić w trakcie pitchingu, a czego powinno się unikać.


Pierwsza edycja Global Pitch Guide z 2010 roku dostępna jest tutaj.


W kolejnej edycji Global Pitch Guide, która pojawi się w sprzedaży prawdopodobnie w sierpniu, wydawca oferuje przestrzeń reklamową dla instytucji, firm, organizacji itp. Szczegółowe informacje o ofercie i cenniku reklamy znajdują się tutaj.


Więcej na: www.realscreen.com.