„DZIEWCZYŃSKIE HISTORIE” NA DOK CO-PRO MARKET

Projekt dokumentu „Dziewczyńskie historie” (znanego jako „Girls’Stories”) Agi Borzym zostanie zaprezentowany w ramach pitchingu na DOK Co-Pro Market. Jest to nagroda za pitching Docs to Start, który odbył się w trakcie 61. Krakowskiego Festiwalu Filmowego.

W tym roku festiwal DOK Leipzig planowany jest w dniach 25 do 31 października. Jest to jeden z największych i najważniejszych festiwali kina dokumentalnego w Europie, który, jak wiele tego typu imprez, ma w programie szeroką ofertę spotkań, warsztatów i konferencji przygotowanych z myślą o profesjonalistach z branży dokumentalnej. Organizatorzy festiwalu bacznie przyglądają się obecnej sytuacji związnej z pandemią i już na tym etapie zdecydowali się przenieść DOK Co-Pro Market do sieci.

DOK Co-Pro Market to trwające 2 dni sesje spotkań, które mają na celu zachęcić producentów do nawiązywania współpracy i międzynarodowych koprodukcji oraz pomóc im zdobyć źródła finansowania. Poza spotkaniami ‘one-to-one’, w programie Co-Pro Market znajdują się też wspólne debaty i studia przypadków poświęcone możliwościom i wyzwaniom związanym z międzynarodowym rynkiem koprodukcyjnym.

Polski projekt „Dziewczyńskie historie” autorstwa Agi Borzym to historia dojrzewania dwóch nastolatek – 11letniej Jagody i 13letniej Zuzi. Obserwujemy jak dziewczyny dorastają, jak przezywają swoje wzloty i upadki. Za produkcję filmu odpowiada Pinot Films.

Listę wszystkich zakwalifikowanych projektów można znaleźć tutaj.